جابجاست
 
 
یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : erfan zakaria

یکی از بازی های اکشن و فانتزی اندروید است.نسخه قبلی ای بازی بالای 50 ملیون دانلود داشته.در این بازی شما یک نینجا هستید و باید تمام تلاش خود را بکار بگیرید تا از دست اژدها و نینجا های دشمن بگذرید

دانلود در ادمه مطلب >



ادامه مطلب ...


شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 10:41 ::  نويسنده : erfan zakaria

یکی فانتزی اندروید است که در باید با سرعت دشمنان خود را نابود کنید.در این بازی باید از توانایی های خود برای پریدن و صعود کردن استفاده کنید و سکه های بیشتری جمع اوری کنید تا امتیازبالاتری کسب کنید.

دانلود در ادامه مطلب =>



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : erfan zakaria

یکی از بازی فانتزی اندروید است که در این بازی شما میتوانید ماشین خود را سفارشی کنید و ان را کاملا اسپرت کنید.این بازی دارای یک پمپاژ گاز می باشد که با ان میتوانید ماشین خود را تقویت کنید.

دانلود در ادامه مطلب =>



ادامه مطلب ...


 یکی از بازی های فانتزی اندروید هست که در این بازی به  خرد کردن میوه های رنگارنگ می پردازید.در این بازی میتوانید با دوستان خود مسابقه دهید و ان هارا شکست دهید.

دانلود در ادامه مطلب => 

 



ادامه مطلب ...


این بازی از سری بازی های اکشن و فانتزی هست که در ان  شما باید از این پرندگان محافظت کنید. شما باید آن ها را در مسیر درست هدایت کنید تا به مقصد مورد نظر خود برسند و از خطر برق گرفتگی مصون بمانند.این بازی در فروشگاه google play امتیاز 5 را کسب کرده.

دانلود در ادامه مطلب=>

 




ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جابجاست و آدرس jabeja.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1